Florentin Smarandache I Seduc Ia Polimorfismului Analize Interpret Ri Cronici Articole Note I Recenzii

Format: PDF, Kindle
Category :
Languages : en
Pages :
View: 1010

Get Book

Abstract: Volumul de faţă adună studii, cronici, articole, recenzii, note şi consemnări, apărute în publicații și cărți sau care văd lumina tiparului prima dată aici, despre scriitorul Florentin Smarandache și cărțile sale. Volumul se concentrează pe universul general al scrierilor literare smarandachiene, punctând cărți mai vechi sau mai noi, din diversele genuri literare abordate de scriitorul olteano-american, și lasă deoparte în totalitate bogata activitate în domenii ale științelor exacte ale profesorului Florentin Smarandache. Volumul este și o demonstrație, în măsura în care mai era nevoie, că Florentin Smarandache - mereu sedus de pluralitatea formelor de expresie și mereu seducător în abordări - este și rămâne unul dintre scriitorii români cei mai interesanți de la cumpăna mileniilor doi și trei, prin prolificitate, constanță, consistență și atitudine sfidătoare față de orice canoane. Keywords: Marian Barbu, George Băjenaru, Adrian Botez, Mircea Brenciu, Ada Cârstoiu, Petre Cichirdan, Paul Courget, Ioan Danilă, Daniel Deleanu, Doina Drăgan, Doina Drăguț, Ştefan Dumitrescu, Radu Enescu, Eugen Evu, Ovidiu Ghidirmic, Eva Halus, Dumitru Ichim, Ion Iorga-Simăn, Cezar Ivănescu, Charles T. Le, Jean-Michel Levenard, Alexandru Lungu, Constantin Manea, Nicolae Novac, Ion Părăianu, Marian Pătrașcu, Andrei Pogány, Constantin M. Popa, Marian Popa, Ion Popescu-Brădiceni, Emilia Popescu-Diculescu, Marin Popescu-Diculescu, Titu Popescu, Khalil Rais, Ion Rotaru, Nicolae Rusu, Gheorghe Săvoiu, Jawad Ben Serghini, Mircea Sever, Cecilia Sherban, Ion Soare, Dan Tărchilă, Mirela Teodorescu, Gheorghe Tomozei, T. Topoloveanu, Marian Ţaicu, Al. Florin Ţene, Geo Vasile, Andrușa R. Vătuiu, Mihail I. Vlad, Ion Radu Zăgreanu.